zaterdag, maart 31, 2007

Nieuw transportmiddel

Heb een oude kano aangeschaft.
Moest alleen nieuwe paddels aanschaffen en dat was effe zoeken zo buiten het seizoen .... Maar ik heb het model dat ik wilde!


Ik vind dat het geweldig staat op de auto.
Misschien moet ik er maar permanent mee rond blijven rijden

Tommie kon het ondanks de lage watertemperatuur niet laten te gaan zwemmen. Hij is een echte bikkel!
Ik heb het gewoon droog gehouden lekker ontspannen rond paddelen tussen de eilandjes voor de kust net iets ten noorden van Kalmar.
Het was heerlijk weer, onbewolkt, vrijwel windstil, en geen mens op het water.

Hengeltje mee, niets gevangen natuurlijk ....
Maar zo in het zonnetje was dat niet eens zo belangrijk.
Op een klein eilandje een heel klein vuurtje gemaakt net groot genoeg om een blikje chilibonen te verwarmen. (Ik had er al rekening mee gehouden dat ik niets zou vangen)
Lekker een warme hap. Het ziet er erg zomers uit maar boven het koude water is het toch fris.
Effe nagenieten van een prachtige zonsondergang en dan vlug terug paddelen naar de auto voor het echt donker is!


Geen opmerkingen: