dinsdag, april 03, 2007

Laatste avond .....

Nog maar een dag in Zweden.
Heb er een beetje vreemd gevoel van. Bijna een beetje triest.
Het is best fijn om weer naar huis te gaan, mijn eigen huis, bed en spulletjes om me heen. Weer bij familie en vrienden in de buurt te zijn. Maar ik ga dit mooie land wel heel erg missen.

Vandaag zou ik nog gaan varen op zee met een collega van Malin maar het waaide veel te hard dus dat letterlijk afgeblazen......
Jammer want ik had me er erg op verheugd!

Morgen de auto leeg halen en opnieuw volstouwen met alle zooi die mee terug moet, aangevuld met de troep die ik erbij gekocht heb.
Dan ga ik morgenavond omstreeks 22:00 uur, richting het zuiden rijden en een deel van de nacht gebruiken om te reizen. Ga het rustig aan doen en tussendoor ook wat rust pakken. Heb geen zin om me te haasten.
Ik vertrek pas zo laat omdat Andreas drie dagen weg is geweest voor werk en rond die tijd pas thuis is.
Ik wil hem uiteraard ook gedag zeggen ...

Hopelijk ben ik dan donderdag in de loop van de avond thuis.

Verheug me nu al op de zomervakantie.
Het plan is dan terug te komen.

2 opmerkingen:

Unknown zei

..ik heb het gevoel of ik jou moet missen terwijl ik je geen enkel keer heb gezien of zo... maar toch!
Veilige reis! tot van de zomer? Norrtälje????

Hans zei

Ik hoop het gozer. Lijkt me leuk daar wat tijd te besteden....
Beetje bikes bekijken en sfeer pakken. Effe denken hoe ik dat moet gaan organiseren.