dinsdag, februari 13, 2007

On line at last

Jawel lieve kijkbuiskindertjes,


Vanaf vandaag ben ik vaker online!





Ik heb ruim een week geleden een mobiel internet account bij Telia aangeschaft.


Dat kreeg ik niet lekker aan de gang en heb daarom mijn computer afgelopen weekend mee naar Nl gevlogen en mijn goede vriend en Digi-wizzkid, Rolf, heeft de kast zwaar onder handen genomen. (tot in de kleine uurtjes, nogmaals dank hiervoor!).


Het draait nu en nog redelijk goed ook. Zelfs de snelheid valt me best mee! (G3 in Nl beter bekend als UMTS). Er zit wel een kleine instabiliteit in de computer zelf waardoor deze af en toe spontaan stil valt of opnieuw opstart......maar daar kan ik op dit moment wel mee leven.


Ben allang blij dat ik niet meer van die bibliotheek afhankelijk ben.


Kan nu dus ook makkelijker foto's uploaden!





Over foto's gesproken... ik heb mezelf een nieuwe camera cadeau gedaan.

Als het goed is kan daar wat meer kwaliteit mee produceren.

We gaan zien of ik met zoveel verfijnde techniek om kan gaan .....