zondag, december 23, 2007

verjaardag

Zaterdag was mijn verjaardag.
Dit is dan wel een blog over hans in zweden maar ik ga toch ook even mijn verhaal erop zetten.
Eigenlijk kan ik er best kort over zijn mijn verjaardag was best vermoeiend.... nachtje overgeslagen van vrijdag op zaterdag, de hele dag in de auto, fornuis ophalen. En daarna natuurlijk aankomst in een heel koud huis.

Gelukkig hebben we het wel gevierd bij de plaatselijke pizzeria. Heerlijk gegeten en lekker opgewamd in de zaak. Daarna natuurlijk weer terug naar ons huisje. Helaas was het nog niet erg veel warmer geworden. We hebben de kachel zo goed mogelijk opgestookt en zijn vroeg naar bed gegaan. Wat was dat KOUD!! Maar dicht tegen elkaar aan werden we snel warm en hebben we uiteindelijk heerlijk geslapen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Grattis!

Beetje laat maar toch nog gefeliciteerd!

Fijne Juldagen daar op Göltorpet!

Niels, Odette, Tristan & Merle

Anoniem zei

Geen warmwaterkruiken gebruikt ? Is er nu wel water in de put ? Hopelijk is het nu wel warm in huis en hoef je niet meer tegen elkaar aan te liggen . Pama .