woensdag, november 08, 2006

Rond de haven van Kalmar


Disnadag ook nog naar Skatteverket geweest om mij als werkende te registreren.
Betaal een vast bijzonder tarief belasting.
Krijg over enkele dagen een persoonsnummer.
Dan is het echt legaal.











Heb nog een poging gedaan wat vis te vangen. (Inderdaad niet gelukt, nee)

En nee, die grote oranje dildo is niet mijn dobber!

Dit is vanaf de kop van de haven met de brug naar Öland op de achtergrond.

Zoals je ziet prachtig zonnig en met 13-14 graden bijzonder aangenaam. Hier het centrum van kalmar dat direct achter de haven ligt.

In de loop van de middag trok de wind behoorlijk aan en wat wolkenvelden gaven een mooie lichtval over de Oostzee.

Ik kwam ook nog een paar speeltjes tegen die ik nog wil hebben.

Haglunds! Rijden overal, diepe modder, sneeuw, moeras, over keien (wel voorzichtig om de rupsbanden niet op te vreten) en ze kunnen nog zwemmen ook!

Ze staan te koop, voor niet al te veel....

Hmm, Hoe ga ik die mee naar huis krijgen en waar ga ik ze stallen.....

Geen opmerkingen: