vrijdag, november 24, 2006

vandaag en morgen

Ben vandaag weer op het eiland wezen werken.
Alle grotere bomen zijn geveld en gestript. Er liggen nu grote brandstapels takken klaar. De volgende klus daar zal het wegbranden zijn. Nog een aardig klusje omdat het eigenlijk alleen maar vers hout is. Waarschijnlijk zal ik dat niet meer gaan doen volgende week.

Ik ga nu naar Västervik en ga daar slapen in het vakantiehuisje dat Andreas daar gehuurd heeft.
Dat is al twee uur rijden in de richting van Stockholm. Ik moet daar gereedschappen ed achterlaten en het scheelt me morgen ochtend alvast twee uur rijden.
Vanaf Västervik naar Stockholm is ook nog eens meer dan 300 km. Maar daar heb ik morgen dan tijd genoeg voor.
Inge landt omstreeks 13:30 uur dus ik hoop rond 14:00 uur richting Svärdsjö te kunnen vertrekken. dat is dan nog eens zo'n 230 km.

Ben wel blij haar morgen weer te zien. Toch al bijna drie weken terug.....

We zijn het weekend bij Niels en Odette en maandag gaan we in Västervik één dagje werken.
Vanaf dinsdag zijn we dan in de omgeving van Kalmar om een beetje vakantie te houden.

1 opmerking:

Unknown zei

Het was gezellig en leuk jullie weer te zien!