woensdag, november 08, 2006

Sneeuw bij 13 graden boven nul!


's Ochtens vroeg, onderweg naar de universiteit, de zonsopgang te gemoet.



Vandaag de eerste sneeuw gezien.
Voor promotie doeleinden heeft Andreas zijn auto ter beschikking gesteld. (uiteraard ook reclame voor zijn eigen bedrijf, Vilse).
Omdat hij zelf niet ter plaatse kon zijn en geen vreemden zijn auto toevertrouwd, heb ik dat voor hem gedaan.
Er was een bergje sneeuw geregeld bij de lokale indoor skibaan.
Dat werd voor de bibliotheek van de Universiteit van Kalmar gestort en daarop moest de Land Rover komen te staan.
Het bergje viel wel wat tegen. Ik had veel meer sneeuw verwacht.
Het trok wel de aandacht. Niet in de minste plaats door de auto.....



Met Tommie een lekker eind langs de kust gefietst.

Hij kon het uiteraard niet laten even een bad te nemen.

Vandaag ook naar een lokale oud ijzer handelaar geweest.

Die heeft tevens een winkel met allerlei surplus-troep. Heel veel militair spul, maar hoofdzakelijk machines, motorblokken, generatoren, staalkabels, bouten en moeren. Een waar paradijs voor verzamelaars van van oude troep...Ik heb mij er prima vermaakt.

Ik heb me ingehouden en alleen maar vier kisten gekocht voor achterin de Defender en een hele zware spanband. (Had er al één maar die ligt nog thuis) Altijd makkelijk om de auto te zekeren in het ruigere terreinwerk...

Vanwege het nog steeds bijzonder zachte weer vanmiddag een heel eind in het bos gewandeld. Een beetje verdwaald en tegen de tijd dat ik terug bij de auto was, begon het al donker te worden. En als het hier donker is, dan is het ook echt donker!

Geen opmerkingen: