zondag, januari 14, 2007

Laatste werkdag

De laatste dienst zit erop.
Mijn wapens, sleutels en toegangspassen in moeten leveren en het ontslagbesluit ook al ontvangen.
Voelt toch wel vreemd om na meer dan 15 jaar geen politieman meer te zijn.
Heb er wel zin in weer naar Zweden te gaan.

Moet wel nog goed uitzoeken wat ik mee ga nemen. Werkkleding, "normale"kleding, gereedschappen, offroad-equipment, camera's, standkachel voor de auto.....
Moet me er vooral op voorbereiden dat het weleens echt koud kan worden de komende maanden en aangezien ik weekendjes naar Nederland per vliegtuig doe, kan ik dan maar heel beperkt extra materieel naar Zweden meenemen!
Het is dus zaak dat ik zo min mogelijk vergeet. Ik neem in elk geval wel mijn computer mee en wat spellen om me 's avond te vermaken.

Nog maar een dag in Nederland......

1 opmerking:

Dennis zei

Nou broer,
Succes dan maar, en wat worden je plannen nu dan? Kom je nog terug naar Nederland? Of blijf je bij je 'oude'plan om na een aantal maanden gewoon weer naar Nederland te komen? Sterkte, zal je weblog volgen.....