donderdag, januari 25, 2007

Nieuwe wereldburger

Terwijl ik afgelopen maandag deze blog zat bij te werken, werkte Malin haar kindje naar buiten!
Het is een dochter geworden, alles prima in orde, maar een naam was nog niet voor handen. Malin ligt nog in het ziekenhuis (geen bijzonderheden hoor, gewoon een dag of drie, vier bijkomen...)
Ben nog niet op bezoek geweest. Zit immers ruim 150 km noordelijk en het werk moet gewoon doorgaan!

Gelukkig is het deze week lekker blijven vriezen. De bodem is stijf bevroren en dat is wel lekker anders loop je de hele dag tot je enkels in de bagger. Heb hier de afgelopen dagen zeer veel zon gehad en voor de komende dagen wordt er weer meer sneeuw verwacht!
Op dit moment (19:00 hr) vriest het al 11 graden.

Heb vandaag ook een man geholpen een wiel van een tractor te halen. Hij was gisterenavond naar onze werklokatie gekomen om daar de gigantische takkenbossen die wij geproduceerd hadden, weg te halen. Hij had echter een lekke band gekregen en heeft 's avonds laat een fijn stukje naar het dorp moeten lopen.....
Nu kwam hij met een andere tractor met hefinrichting het wiel ophalen. (en ik maar denken dat een beetje brede Defender-band al zwaar is....)

Was overigens ernstig druk op de werkplek in het bos vandaag: naast de man van de tractor kwam er een soort bosopzichter en later een jager langs die nieuwsgierig kwamen zijn en een praatje maken. Voorgaande dagen hadden we helemaal niemand voorbij zien komen!

Ben hier in de biep nog aan het lobbyen geweest, maar men is als de dood dat ik met mijn camera virussen op hun computer breng. Geen mogelijkheid om zelf gemaakte foto's te plaatsen dus ....

Ik reserveer voor aanstaande maandag tussen 18:00 en 19:00 uur deze computer weer. Dus dan ben ik als het goed is aangemeld op MSN.!

Geen opmerkingen: